فلاشینگ نمای ساختمان

  • ۰
  • ۰

فلاشینگ پنجره

فلاشینگ پنجره جهت آب بندی و ایجاد لبه فلزی بالای پنجره ها استفاده میگردد. از نکات قوت استفاده از فلاشینگ پنجره در نمای ساختمان ایجاد لبه محافظ فلزی روی نما بوده. که باعث استحکام و زیبایی نمای ساختمان میشود. این ابزار روی نمای ساختمان و بالا یا دور تا دور پنجره های ساختمان قابل اجراست. از این رو گروه صنعتی ایلیا با سابقه درخشان در زمینه فلاشینگ پنجره. در تمامی استان ها توانسته است: با بهره گیری از طراحی های جدید و به روز دنیا و استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی بهترین ها را به شما کارفرمایان، مهندسان، و مشتریان عزیز ارائه دهد.

ساخت فلاشینگ پنجره

فلاشینگ سازه ای فلزی و درپوش مانند است که اکثر مواقع برای آب بندی در نمای ساختمان و مخفی نمودن لبه سازه های فلزی استفاده می شود . فلاشینگ پنجره با توجه به کاربردی که دارد می تواند از ورق های روغنی و سیاه ، گالوانیزه و ورق آلمینیومی در ابعاد مختلف قابل استفاده باشد.

این تکنیک با حفظ ساختار نمای ساختمان، از آسیب‌های درونی جلوگیری می‌کند. همین امر از یک سو باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و از سویی دیگر به افزایش خاصیت عایق‌پذیری نما کمک می‌کند.

فلاشینگ پنجره(پروژه باغستان اوین)

فلاشینگ پنجره(پروژه باغستان اوین)

فلاشینگ پنجره میتواند در بسیاری از موارد از فرسایش و نابودی انواع نمای پنجره جلوگیری کرده. و یا حتی در بسیاری از موارد. میتوان با استفاده از فلاشینگ نمای زیبا و جدیدی را به طراحی نمای ساختمان اضافه کرد.

اجرای فلاشینگ پنجره

چگونگی اجرای فلاشینگ به شرح زیر است:

  • باید نخست محل نصب فلاشینگ نما را به وسیله ملات ماسه و سیمان و یا سنگ کاری به شکلی کاملاً صاف و محکم زیرسازی کرد. در زمان اجرای زیرسازی ضروری است در یک جهت شیب ملایمی ایجاد شود. شیب به وجود آمده برای دیوارهای پشت بام و حیاط به سمت داخل! و برای جلوی پنجره‌ها به سمت بیرون است. همچنین در صورت بادخیز بودن محل نصب، می‌توان با استفاده از قوطی آهنی و یا چهارچوب زیرسازی را انجام داد.
  • در مرحله بعد، لبه خارجی فلاشینگ باید به اندازه سه تا پنج سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد.
  • سپس با استفاده از چسب آکواریوم یا بتونه و رنگ و یا به وسیله جوش‌کاری محل اتصال قطعات فلاشینگ باید کاملاً به یکدیگ متصل و آب‌بندی شوند.
  • ۹۹/۱۲/۰۶
  • iliaamirref null

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی