فلاشینگ نمای ساختمان

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فلاشینگ تهران

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از توقف معاملات و کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمت‌ تعدادی از خودروها در بازار باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی  به نقل از خبرگزاری تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو اکثر معاملات راکد است و خبری از اعلام قیمت‌های متفاوت برای جذب مشتری نیست. این روزها روند کاهشی قیمت ها عاملی شده تا خریداران دست از معامله کشیده و نظاره‌گر فلاشینگ نما تهران بازار باشند.

اجرای فلاشینگ بام

در حال حاضر پراید 111 با قیمت47 میلیون تومان، پراید 131 با قیمت 42 میلیون تومان، پژو 405 - فلاشینگ تهران - با قیمت 71 میلیون - فلاشینگ تهران - تومان و پژو206 - فلاشینگ تهران - صندوق دار با قیمت92 میلیون و 500 هزار تومان، اچ سی کراس با قیمت 128 میلیون تومان، - فلاشینگ تهران - پژو 207 اتوماتیک با قیمت 156میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 77 - فلاشینگ تهران - میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با بیان اینکه تصمیمات نامناسب عاملی شده تا امروز کارخانجات سیمان به جای فروش سیمان صادراتی خود به قیمت 70 دلار محصولات خود را با قیمت 20 دلار به فروش برسانند، گفت: این موضوع اصلاً برای تولیدکنندگان این بخش توجیه اقتصادی ندارد. به نحوی که بخش زیادی از کارخانجات صنعت سیمان با نصف ظرفیت مشغول فعالیت - انواع فلاشینگ - هستند.

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با بیان اینکه اعمال عوارض صادراتی عاملی می شود تا برخی گندله سنگ آهن را به نام سیمان و کنستانتره سنگ آهن را به نام سیمان خاکستری صادر کنند، تصریح کرد: امروز باید دولت توضیح دهد معادن سنگ آهن با مازاد تولید چه کار کردند.

 بر این اساس برای فلاشینگ نما 

  • iliaamirref null